Forum Regels Regels voor dit forum

Dit forum is bedoel voor nieuws op de site. Berichten in dit forum worden ook zichtbaar op de 'portal' pagina (als je op het HMV logo klikt).
Bedenk daarom of jouw bericht de status 'Nieuws' heeft. Alleen HMV Leden en de beheerders mogen hier nieuwe berichten plaatsen.

Reageren op onderwerpStart nieuw onderwerpStart poll

> Modelbeurs/show
danny de lange
Gepost op: Wed 10 February 2010, 11:31
Citeer Bericht

Member
**

Groep: Leden
Gebruikers nr.: 71

Hallo allemaal,

Zoals bij velen wel bekend viert Westerhaar dit jaar haar 125 jarig bestaan. Nu hebben ze doorgekregen via internet dat ik aan modelsport doe. Ze vroegen mij of het mogelijk was om een meeting te organiseren voor auto en vliegtuig. Aangezien ik dit jaar al 2 meetings zal organiseren kwamen we op het idee om een beurs c.q. show te organiseren, maar dan moet er wel genoeg animo voor zijn.

De bedoeling is als volgt:

Alles wat met modelbouw te maken heeft is dan welkom: Bouwers, Treinfanaten, Vliegers, Autos en Boten. Mocht ik iets vergeten zijn dan zijn die automatisch ook welkom.
Deze dag wordt eventueel ook plek vrijgemaakt voor vliegers, autos en voor de boten is er een aangrenzend water om te varen. Iedereen kan op die dag zijn kunsten vertonen. Voor treinen zal er een grote tafel of plateau opgebouwd kunnen worden om daar een spoor op te bouwen. Natuurlijk kunnen bouwers een standje opzetten om hun gebouwde modellen aan te bieden. Verder zoek ik mensen die met een standje nieuwe en of gebruikte produkten aan kan bieden.
Dit alles zal in het najaar verzorgd kunnen worden als er maar genoeg animo voor is!!!!!!!!
Bij voldoende animo zal de datum bepaald worden.

Groeten Danny de Lange
PBEmail gebruiker
edwin
Gepost op: Wed 10 February 2010, 19:33
Citeer Bericht

Advanced Member

Gebruikers nr.: 62

Hallo Danny
Ik wil wel meedoen altijd goed om onze hobby te promoten is een keer wat anders dan een meeting banana.gif oie_punk.gif

welke 2 meetings ga je organiseren dan dit jaar als ik kan wil ik wel meedoen

Gr Edwin auto14.gif
PBEmail gebruiker
danny de lange
Gepost op: Thu 11 February 2010, 15:40
Citeer Bericht

Member
**

Gebruikers nr.: 71

Beste Edwin,

verdere informatie over de meetings volgt nog.
Hulp bij het organiseren kan ik altijd gebruiken.
Betreft opbouwen en afbouwen.

Groetjes Danny
PBEmail gebruiker
0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (0 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

Onderwerpopties Reageren op onderwerpStart nieuw onderwerpStart poll