| Start Pagina · Forum richtlijnen |
Kontakt
Help
Zoeken
Gebruikers
Kalender
|
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
Regels voor dit forum![]() ![]() ![]() |
| Bert |
Gepost op: Tue 6 October 2009, 17:43
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 224 Gebruikers nr.: 36 Geregistreerd op: 26 July 2006 |
Lijkt in het begin op een autocommercial maar kijk even verder!!!!!
http://www.abhd.nl/video/red-bull-airrace-barcelona/ -------------------- Vliegtuigen of Vloogtuigen?
Ik heb ze allebei!!! |
| bart |
Gepost op: Tue 6 October 2009, 20:10
|
|
Penningmeester ![]() ![]() ![]() Groep: Bestuur Berichten: 144 Gebruikers nr.: 11 Geregistreerd op: 25 April 2005 |
Waarom hij wel en ik niet
-------------------- The Sky Is The Limit !!
|
| antoine |
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 968 Gebruikers nr.: 1 Geregistreerd op: 20 April 2005 |
Is dit een nieuw onderdeel voor de Fun Fly?
-------------------- |
| bart |
Gepost op: Wed 7 October 2009, 16:39
|
|
Penningmeester ![]() ![]() ![]() Groep: Bestuur Berichten: 144 Gebruikers nr.: 11 Geregistreerd op: 25 April 2005 |
Ik ben VOOR
-------------------- The Sky Is The Limit !!
|
| josien |
Gepost op: Wed 7 October 2009, 22:02
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 156 Gebruikers nr.: 25 Geregistreerd op: 20 December 2005 |
Afgelopen jaar deden ze dat bij de Walhalla, indoor dus.
Het was in ieder geval wel leuk om te zien. |
| antoine |
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 968 Gebruikers nr.: 1 Geregistreerd op: 20 April 2005 |
Dat moeten wij toch óók kunnen? Weet je nog wat voor materiaal ze gebruikt hebben voor deze pylonnen? -------------------- |
| josien |
Gepost op: Wed 7 October 2009, 23:01
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 156 Gebruikers nr.: 25 Geregistreerd op: 20 December 2005 |
Ik ben niet op de vloer geweest, dus ik weet het niet precies, maar het leek een beetje op de parachute stof. Het moet naar mijn idee soepel zijn, en niet teveel gewicht hebben.
Maar ik ben het met je eens, een beetje knutselaar moet dat kunnen!!! |
|
![]() ![]() ![]() |