| Start Pagina · Forum richtlijnen |
Kontakt
Help
Zoeken
Gebruikers
Kalender
|
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
Regels voor dit forum![]() ![]() ![]() |
| antoine |
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 968 Gebruikers nr.: 1 Geregistreerd op: 20 April 2005 |
Een paar foto's van de Open Dag 2009 zijn te vinden op http://hammermodelvliegclub.nl/gallery2/v/opendag/2009/, met dank aan Erik. -------------------- |
| Bert |
Gepost op: Tue 8 September 2009, 20:14
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 224 Gebruikers nr.: 36 Geregistreerd op: 26 July 2006 |
Mooie pictures weer , bedankt!!
Ondanks het niet zo erg mooie weer (veel wind , weinig tot geen regen gelukkig) vond ik de opkomst van de leden goed en het aantal personen wat interesse had viel me niet tegen Verder wil ik iedereen bedanken die op wat voor manier geholpen heeft om deze dag mogelijk te maken (denk aan kisten om te vliegen,tent,bbq enz enz) Namens de activiteitencommissie Dit bericht is bewerkt door antoine op Wed 9 September 2009, 09:46 -------------------- Vliegtuigen of Vloogtuigen?
Ik heb ze allebei!!! |
| edwin |
Gepost op: Mon 14 September 2009, 16:15
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 92 Gebruikers nr.: 62 Geregistreerd op: 13 September 2008 |
het was zeker een geslaagde dag al zeg ik het zelf
(Ps erik R waar blijven jou foto's ben ik ook benieuwt naar.) GR Edje |
| antoine |
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 968 Gebruikers nr.: 1 Geregistreerd op: 20 April 2005 |
Ja, waar blijven die foto's
Als het goed is heeft Erik R. nu ook toegang tot de foto albums om zelf foto's toe te voegen. Dit is waarschijnlijk ook iets gemakkelijker omdat Erik R. "iets" vaker op het veld te vinden is dan ondergetekende. -------------------- |
| edwin |
Gepost op: Sat 17 October 2009, 09:25
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 92 Gebruikers nr.: 62 Geregistreerd op: 13 September 2008 |
he erik R. ben nog steeds in verwachting van je foto's van de opendag
GR Edwin |
| Bert |
Gepost op: Sat 17 October 2009, 10:20
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 224 Gebruikers nr.: 36 Geregistreerd op: 26 July 2006 |
Wanneer ben je uitgeteld dan Edwin?
Kunnen wij de foto's ook zien -------------------- Vliegtuigen of Vloogtuigen?
Ik heb ze allebei!!! |
| edwin |
Gepost op: Sun 18 October 2009, 15:14
|
|
Uuuhhh Foutje ik bedoel in afwachting
Gr Edwin |
|
![]() ![]() ![]() |