| Start Pagina · Forum richtlijnen |
Kontakt
Help
Zoeken
Gebruikers
Kalender
|
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
Regels voor dit forum![]() ![]() ![]() |
| antoine |
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 968 Gebruikers nr.: 1 Geregistreerd op: 20 April 2005 |
Vanavond ontving uw secretaris het inschrijfformulier voor een nieuw lid bij de auto club.
De teller staat daarmee op 50 leden, een heugelijk feit dat ik niet geheel ongemerkt voorbij wilde laten gaan... Vandaar dit berichtje op de start pagina Rene, welkom bij de club! -------------------- |
| reindersvr6 |
Gepost op: Thu 10 September 2009, 18:08
|
|
Member ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 24 Gebruikers nr.: 8 Geregistreerd op: 25 April 2005 |
ja dat is wel een tractatie van de club waard natuurlijk,
wat dachten jullie van gehaktballen |
| Bert |
Gepost op: Thu 10 September 2009, 18:45
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 224 Gebruikers nr.: 36 Geregistreerd op: 26 July 2006 |
Kijk aan,goed idee dat zijn al 4 ballen.
Jacco K , Sven V , Ellerd S en de jubileumbal van de club -------------------- Vliegtuigen of Vloogtuigen?
Ik heb ze allebei!!! |
| reindersvr6 |
Gepost op: Thu 10 September 2009, 20:01
|
|
Member ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 24 Gebruikers nr.: 8 Geregistreerd op: 25 April 2005 |
haha ja dat word gezellig de komende weken ! we kunnen er ook van maken eerst ballen halen en dan pasje papiertje
|
| erikv |
Gepost op: Thu 10 September 2009, 20:06
|
||
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 451 Gebruikers nr.: 28 Geregistreerd op: 28 December 2005 |
Toen ik lid werd was hier nog geen sprake van. Maar die Reinders moet nog steeds. Dat loopt behoorlijk op: half jaar te laat is 2 ballen; 1 jaar te laat is 4 ballen; 2 jaar te laat is top gebak; 3 jaar is samen naar een restaurant van keuze. Ben benieuwd waar ie na 15 jaar mee aan komt.... |
||
| antoine |
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 968 Gebruikers nr.: 1 Geregistreerd op: 20 April 2005 |
Helaas, de vreugde was van korte duur!
Ik ontving zojuist het verzoek tot beëindiging van zijn lidmaatschap van Erwin Prijs. Hij heeft te weinig tijd èn z'n vliegtuig is verkocht. Daarmee staat de teller weer op 49. -------------------- |
| Bert |
Gepost op: Thu 17 September 2009, 15:36
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 224 Gebruikers nr.: 36 Geregistreerd op: 26 July 2006 |
Das jammer.
Ach.... blijven er nog 3 ballen over -------------------- Vliegtuigen of Vloogtuigen?
Ik heb ze allebei!!! |
| antoine |
|
Ok, het blijft een beetje jo-jo-en, maar we zitten weer (tijdelijk) op 50 leden dankzij een nieuwe rijder aanmelding die ik gisteren in de email had via Bart.
Waarom tijdelijk? Omdat Danny Horst zijn lidmaatschap heeft opgezegd -------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |