| Start Pagina · Forum richtlijnen |
Kontakt
Help
Zoeken
Gebruikers
Kalender
|
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
Regels voor dit forum![]() ![]() ![]() |
| reindersvr6 |
Gepost op: Thu 10 September 2009, 17:54
|
|
Member ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 24 Gebruikers nr.: 8 Geregistreerd op: 25 April 2005 |
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met de brevet formulier dat iedereen die zijn brevet haalt ook weer een diploma krijgt. want ik heb er zelf 1 op mijn deur zitten van mijn hobby kamer en heb al een paar jaloerse reactie gehad dus ik dacht ik scan hem in en ga bezig om deze weer even up to date te maken en dat gaat lukken dus mensen die hem nog niet hebben zet het even in dit forum dan krijg je hem nog van mij. ( ja je moet je brevet wel al behaald hebben he ) ik hoop hier een paar mensen blij mee te maken m.v.g erik reinders |
| Bert |
Gepost op: Thu 10 September 2009, 18:43
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 224 Gebruikers nr.: 36 Geregistreerd op: 26 July 2006 |
Oooooooooooh je zou mij zo blij maken Erik haha.
Ik meld me aan voor een diploma. Zie elders op deze site voor het bewijs -------------------- Vliegtuigen of Vloogtuigen?
Ik heb ze allebei!!! |
| eric k |
Gepost op: Fri 11 September 2009, 19:58
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 185 Gebruikers nr.: 31 Geregistreerd op: 26 January 2006 |
Oooooooh ja je maakt mij ook blij
laat maar komen het brevet formulier -------------------- Vake bi'j te bange
|
| Mathijs |
Gepost op: Tue 15 September 2009, 20:00
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 125 Gebruikers nr.: 49 Geregistreerd op: 5 November 2007 |
Ik zou hem ook graag willen inlijsten!
-------------------- Live to fly and fly to live!
|
| bart |
Gepost op: Wed 16 September 2009, 16:02
|
|
Penningmeester ![]() ![]() ![]() Groep: Bestuur Berichten: 144 Gebruikers nr.: 11 Geregistreerd op: 25 April 2005 |
Doe er mij ook maar een.
Ja ik heb er ook nog geen een gekregen Het examen jaar was 2000 Na negen jaar best nog wel leuk om er een te krijgen. -------------------- The Sky Is The Limit !!
|
| Bert |
Gepost op: Sat 10 October 2009, 11:26
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 224 Gebruikers nr.: 36 Geregistreerd op: 26 July 2006 |
Halloooooooo Erik R.
Ben je al wat verder met die formulieren en de foto's van de open dag? Of heb je weinig tijd? -------------------- Vliegtuigen of Vloogtuigen?
Ik heb ze allebei!!! |
| antoine |
Gepost op: Sat 10 October 2009, 11:46
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 968 Gebruikers nr.: 1 Geregistreerd op: 20 April 2005 |
Nu we toch Erik aan het kietelen zijn; hoe staat het met het toevoegen van de foto's?
Als het goed is heb je nu alles bij de hand om zelf foto's toe te voegen... -------------------- |
| antoine |
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 968 Gebruikers nr.: 1 Geregistreerd op: 20 April 2005 |
Wil het een beetje lukken met dat nieuwe diploma? Ik ben toch wel zeer benieuwd hoe het nu geworden is...
-------------------- |
| sven |
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 109 Gebruikers nr.: 50 Geregistreerd op: 14 November 2007 |
Ja idd...
Nou Erik... wordt dat nog wat? -------------------- The sky is not the limit... It's the ground :(
|
|
![]() ![]() ![]() |