| Start Pagina · Forum richtlijnen |
Kontakt
Help
Zoeken
Gebruikers
Kalender
|
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
Regels voor dit forum![]() ![]() ![]() |
| antoine |
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 968 Gebruikers nr.: 1 Geregistreerd op: 20 April 2005 |
Na veel wachten, zeuren, wachten, nog meer zeuren en wachten, stilte, en eigenlijk de hoop al min of meer opgegeven hebbende, dan toch eindelijk vandaag de verlossende post van Mathijs!
Jawel de lang verwachte en beloofde film van de Maiden Flight van zijn Lembeck is nu te bewonderen op Vimeo čn uiteraard ook te vinden op de video's pagina op deze site. [edit] Omdat het zo'n schiiiiitterende kist is, moet deze video natuurlijk gewoon op de start pagina! [/edit] Zie ook dit draadje, het bouwverslag en het inlopen van de 50cc motor. Dit bericht is bewerkt door antoine op Wed 30 September 2009, 22:49 -------------------- |
| Bert |
Gepost op: Fri 2 October 2009, 17:29
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 224 Gebruikers nr.: 36 Geregistreerd op: 26 July 2006 |
En ik blijf maar kijken haha
'De film in combinatie met de muziek is zo gaaf Doet me een klein beetje terugdenken aan Harsewinkel -------------------- Vliegtuigen of Vloogtuigen?
Ik heb ze allebei!!! |
|
![]() ![]() ![]() |