| Start Pagina · Forum richtlijnen |
Kontakt
Help
Zoeken
Gebruikers
Kalender
|
| Welkom gast ( Inloggen | Registreer ) | Validatie e-mail opnieuw verzenden |
Regels voor dit forum![]() ![]() ![]() |
| SimonMilatz |
Gepost op: Mon 9 July 2012, 19:50
|
![]() Voorzitter ![]() ![]() ![]() Groep: Bestuur Berichten: 69 Gebruikers nr.: 15 Geregistreerd op: 27 April 2005 |
Mede clubgenoten,
Afgelopen zaterdag heb ik de omgeving van de keet een beetje schoongemaakt (bedankt Bart voor het lenen van de bos maaier Volgende stap is natuurlijk het opknappen van het plaveisel rondom de keet. Voor de bouwvak komt het er niet meer van, maar ik wil wel een avond en dag plannen na de vakantie om een en ander te bwerkstelligen. Graag hoor ik van iedereen wanneer deze beschikbaar is om: 1) Te helpen met het ophalen van de stenen bij Eric K. (gewoon de stenen op pallets stapelen, je hoeft ze niet in je eigen auto mee te nemen naar het veld). Dit kan mijns inziens op een avond gebeuren. 2) Helpen met het verwijderen van de huidige bestrating en het aanleggen van de nieuwe. Beide moet op een zaterdag (bij voorkeur natuurlijk op dezelfde dag!) gebeuren anders is het zo'n rommeltje. Laat het allen even weten via dit "draadje" zodat we hetgeen reeds in gang is gezet ook daadwerkelijk kunnen afmaken. Groetjes en natuurlijk een fijne vakantie toegewenst. --Simon |
| erikv |
Gepost op: Wed 11 July 2012, 18:13
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 733 Gebruikers nr.: 28 Geregistreerd op: 28 December 2005 |
Volgens mij kan ik na de vakantie in principe elke zaterdag wel. Maar we zijn na de vakantie aan het verbouwen, daarom wil ik me nu nog niet helemaal vastleggen.
|
| edwin |
Gepost op: Wed 18 July 2012, 19:34
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 151 Gebruikers nr.: 62 Geregistreerd op: 13 September 2008 |
word dan ook het net geplaats tussen veld en kunstgras dan is dat ook mooi gedaan de paaltjes liggen bij de cooperatie.
|
| Gaitie |
Gepost op: Wed 25 July 2012, 17:52
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 49 Gebruikers nr.: 4 Geregistreerd op: 22 April 2005 |
-------------------- Duuuussssssssssssssssssss!!!!!!!!!
|
| eric k |
Gepost op: Wed 25 July 2012, 18:06
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 285 Gebruikers nr.: 31 Geregistreerd op: 26 January 2006 |
Ik doe ook wel mee. Ook wij zijn na de vakantie aan het verbouwen,Maar het moet er wel tussen door kunnen.
-------------------- Vake bi'j te bange
|
| eric k |
Gepost op: Wed 8 August 2012, 06:57
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 285 Gebruikers nr.: 31 Geregistreerd op: 26 January 2006 |
Hallo
Ik ben al begonnen met het uit hallen en stapelen van de stenen . Als iemand kan en wil helpen mag dat ook gr eric -------------------- Vake bi'j te bange
|
| edwin |
Gepost op: Mon 27 August 2012, 19:39
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 151 Gebruikers nr.: 62 Geregistreerd op: 13 September 2008 |
wordt er zaterdag 1sept nog gewerkt op het veld
|
| ellerdschippers |
Gepost op: Mon 27 August 2012, 23:05
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 165 Gebruikers nr.: 60 Geregistreerd op: 29 June 2008 |
ik kan niet, s'morgens werken en s'middags lekker een biertje drinken bij de twente club cross hier naast mijn huis.
-------------------- ga toch slepen
|
| eric k |
Gepost op: Tue 28 August 2012, 20:06
|
|
Ik ben ('smorgens werken en dan )thuis nog aan het werk stenen stapelen voor de club,slopen en div .Dus ik kom niet naar het veld .
gr eric -------------------- Vake bi'j te bange
|
| eric k |
Gepost op: Sat 1 September 2012, 12:15
|
|
Zo met een heftruck nu de reeds opgetaste stenen naar de straat brengen. Wie komt er helpen vanmiddag de lege pallets vol te pakken? Voor koffie en drinken wordt gezorgd! Adres: is wel bekend
Bijlage Plaatje (Klik op de thumbnail om te vergroten)
|
| eric k |
Gepost op: Sun 2 September 2012, 12:30
|
|
|
| eric k |
Gepost op: Tue 18 September 2012, 19:10
|
|
Bij deze wil ik iedereen die geholpen heeft bij het stapelen even bedanken
|
|
![]() ![]() ![]() |