Indoor vliegen seizoen 2017/2018
Citaat van erik op 3 januari 2018, 21:07Dag allemaal,
We willen weer indoor vliegavonden organiseren. Bij deze een poging om de belangstelling te peilen. De vlieg avonden zijn dit jaar weer in het Punt te Vroomshoop.
Voorlopige data zijn 20 januari; 3, 17 en 24 februari; 3 en 31 maart en 14 april. 27 januari valt dus nu al af. Indoor gaat door wanneer er zich meer dan 10 personen aangemeld hebben. Kosten liggen in de buurt van 10 euro per persoon per avond. We kunnen eventueel 2 avonden organiseren. Duur: 20.00 tot 22.30uur.
Opgave kan via de evenementen pagina van deze site. Opgeven kan tot 18 januari.
Toevoeging: er wordt op zaterdag avond 31 maart een indoor gehouden
groetjes, Edwin en Erik
Dag allemaal,
We willen weer indoor vliegavonden organiseren. Bij deze een poging om de belangstelling te peilen. De vlieg avonden zijn dit jaar weer in het Punt te Vroomshoop.
Voorlopige data zijn 20 januari; 3, 17 en 24 februari; 3 en 31 maart en 14 april. 27 januari valt dus nu al af. Indoor gaat door wanneer er zich meer dan 10 personen aangemeld hebben. Kosten liggen in de buurt van 10 euro per persoon per avond. We kunnen eventueel 2 avonden organiseren. Duur: 20.00 tot 22.30uur.
Opgave kan via de evenementen pagina van deze site. Opgeven kan tot 18 januari.
Toevoeging: er wordt op zaterdag avond 31 maart een indoor gehouden
groetjes, Edwin en Erik
Citaat van antoine op 10 januari 2018, 21:53Ik heb een evenementen plugin geinstalleerd waarmee, mogelijk in de toekomst, inschrijven wat gemakkelijker? gaat.
De beschikbare dagen staan op de "Evenementen" pagina, waar je je dan kunt aanmelden voor een bepaalde dag. Ik heb geen idee of dit wat is, laat even weten wat je er van vindt.
Ik heb een evenementen plugin geinstalleerd waarmee, mogelijk in de toekomst, inschrijven wat gemakkelijker? gaat.
De beschikbare dagen staan op de "Evenementen" pagina, waar je je dan kunt aanmelden voor een bepaalde dag. Ik heb geen idee of dit wat is, laat even weten wat je er van vindt.
Citaat van antoine op 10 januari 2018, 21:54Overigens kan ik zelf niet in alle weekenden van februari omdat ik dan ben ingeplanned bij onderhoud aan de 1:1 kisten van de zweefvliegclub 😉
Overigens kan ik zelf niet in alle weekenden van februari omdat ik dan ben ingeplanned bij onderhoud aan de 1:1 kisten van de zweefvliegclub 😉
Citaat van erik op 13 januari 2018, 14:221) Ik neem aan dat je de data in januari, maart en april wel wilt? En wil je 1x of 2x?
2) Ik weet niet of 't handig is, heb 't maar geprobeerd: ik heb op alle data die ik kan ingeschreven via het formulier. Hoe kan ik nu in (liefst in een overzicht) zien wie er allemaal wanneer hebben ingeschreven? Heb dus wel behoefte aan een rapport funktie. En ik wil straks (volgende week) twee datums uit kunnen kiezen om vast te leggen bij 't Punt. En dan moeten de niet gekozen evenementen verwijderd worden.
1) Ik neem aan dat je de data in januari, maart en april wel wilt? En wil je 1x of 2x?
2) Ik weet niet of 't handig is, heb 't maar geprobeerd: ik heb op alle data die ik kan ingeschreven via het formulier. Hoe kan ik nu in (liefst in een overzicht) zien wie er allemaal wanneer hebben ingeschreven? Heb dus wel behoefte aan een rapport funktie. En ik wil straks (volgende week) twee datums uit kunnen kiezen om vast te leggen bij 't Punt. En dan moeten de niet gekozen evenementen verwijderd worden.
Citaat van beheerder op 14 januari 2018, 01:14Ik heb ff snel een overzicht pagina gemaakt van de inschrijvingen per dag.
https://hammermodelvliegclub.nl/inschrijvingen-indoor-2017/
Rapport moet ook kunnen, maar dat werkte niet over een herhalend evenement zoals dit.
Ik heb ook het goedkeuren van een inschrijving uitgeschakeld, dus nu zou een aanmelding direct zichtbaar moeten worden op die overzicht pagina.
P.S. Emails werkt ook nu, als je inschrijft krijg je een bevestiging.
Ik heb ff snel een overzicht pagina gemaakt van de inschrijvingen per dag.
https://hammermodelvliegclub.nl/inschrijvingen-indoor-2017/
Rapport moet ook kunnen, maar dat werkte niet over een herhalend evenement zoals dit.
Ik heb ook het goedkeuren van een inschrijving uitgeschakeld, dus nu zou een aanmelding direct zichtbaar moeten worden op die overzicht pagina.
P.S. Emails werkt ook nu, als je inschrijft krijg je een bevestiging.